Pateuri cu scortisoara - de post



In postul Craciunului m-am tot delectat impreuna cu colega mea de birou (doamna S.) cu aceste minunate pateuri, cumparate ce-i drept de la patiseria din colt si numite comercial "Palmieri". Reteta e una simpla si am intalnit-o si la Lily .
Ingrediente:
  • 1  pachet aluat foietaj
  • scortisoara, miere
Mod de preparare:
Fiecare din cele doua bucati de foietaj se presara bine de tot cu scortisoara:
 se stropesc apoi cu miere:
 se impaturesc spre interior in doua miscari (se injumatatesc marginile, se ung din nou cu miere si apoi se unesc):
 rezulta un rulou care se portioneaza in fasii subtiri care se coc intr-o tava  unsa cu hartie de copt sau nu (dar in cazul asta umplutura de miere va pata tava):
Eu am copt in doar doua ture palmierii pentru ca era tarziu in noapte si dupa cum puteti vedea n-au avut suficient loc de crestere:
 asa ca ... distanta intre pateuri trebuie sa fie foarte mare.
Au fost gustoase, aromate, dulci... vi le recomand.
 

Comentarii

Postări populare